GARANTIE EN RETOURNEREN

ZILLA horloges zijn gegarandeerd voor een periode van 1 jaar vanaf de datum van aankoop. De garantie is van toepassing op:

  • Een defect aan het uurwerk
  • Verkleuring van de plating
  • Elk defect door de fabrikant geaccepteerd

Voorwaarden:

Uitgesloten van garantie zijn een defect aan het glas, de kast, de kroon, het bandje en de batterij alsmede alle schade als gevolg van verkeerd gebruik of een ongeval. Een horloge gekocht bij een ZILLA dealer kan uitsluitend worden ingeleverd bij deze ZILLA dealer. Klachten dienen samen met de garantiekaart en het herroepingsformulier (omschrijving klacht en klantgegevens) opgestuurd worden naar onderstaand reparatieadres:

ZILLA.nl
t.a.v. afdeling retouren
Lieuwenburg 138
8925 CL Leeuwarden

De kleine lettertjes:

De gemaakte verzendkosten (standaard PostNL tarief) door u als klant vergoeden wij achteraf na beoordeling van de klacht. Vergeet dus niet uw rekeningnummer in te vullen op het herroepingsformulier. Indien uw klacht niet onder de garantie valt nemen wij voordat het horloge weer retour wordt gezonden eerst contact met u op. De gemaakte verzendkosten zijn in dat geval voor eigen rekening.

Het kan natuurlijk voorkomen dat u twijfelt of uw klacht wel wordt vergoed. In dat geval adviseren wij ons eerst even een mailtje sturen met uw vraag naar service@zilla.nl. Wij doen dan ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk duidelijkheid te geven inzake de klacht en u zo goed als mogelijk van dienst te zijn. Want wij willen graag dat onze klanten 100% tevreden zijn over onze service.

RUILEN, RETOURNEREN en HERROEPING:

ZILLA artikelen kunt u binnen 14 dagen na aankoop nog ruilen of retourneren. Zie daarvoor het herroepingsformulier. Verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

GARANTIE OVERIGE PRODUCTEN:

Ook al controleren wij uw bestelling voordat wij het versturen, kan het voorkomen dat er toch een defect is of snel ontstaat aan het ZILLA product. De garantietermijn van ZILLA producten m.u.v. de horloges bedraagt 3 maanden na de aankoopdatum. Indien u een klacht heeft verzoeken wij u eerst contact op te nemen met ons. U kunt uw klacht mailen naar service@zilla.nl.